понеділок, 13 липня 2020 р.

Українські вірші про літо🌞

Літо це особлива пора; ідеальний період, щоб розслабитися і розважитися. На літній відпочинок чекають усі – і школярі, і студенти, і дорослі. Це час прогулянок теплими вечорами, розваг і, звісно ж, час подорожей різними місцями. Вирушаючи на літній відпочинок, обов’язково потрібно потурбуватися про те, щоб під рукою були цікаві книжки, які зроблять дозвілля під час відпустки ще цікавішим.

Липень це розпал літньої пори – хтось вже встиг з’їздити у відпустку і набратися сил для подальшої роботи, а хтось ще тільки чекає з нетерпінням на відпочинок. У цьому дописі ми вирішили запропонувати вашій увазі українські вірші про літо. Комусь вони нагадають про прекрасні моменти літнього відпочинку, що вже минули; когось ці вірші надихнуть на майбутню відпустку.

Спинилось літо на порозі
І дише полум'ям на все,
І грому гордого погрози
Повітря стомлене несе.

Умиється зелене літо
І засміється, як дитя,

Весни ж і весняного цвіту
Чи я побачу вороття?

Чи весняні здійсняться мрії?
Чи літо не обманить їх?
Чи по степу їх не розвіє,
Мов пух на вербах золотих?
Максим Рильський
***
Лазурне небо світлом мерехтить
У віддзеркаленні морської хвилі, 
Повітря мене вабить і п`янить, 
Пухкі гойдає хмарки білокрилі.

Я тішусь, зігріваючись теплом, 
Ласкавих, ніжних променів від сонця, 
Лиш чайка тишу сколихне крилом, 
Залишивши хлібець в моїй долоньці.

Я по доріжці сонячній пройдусь, 
Занурюсь у обійми хвиль грайливо, 
Чарівна мить, я сонцю посміхнусь,
Назустріч попливу йому, щаслива!
Олена Коленченко
***
Під маленькими яличками
у смарагдовій траві
літо виросло суничками –
то по одній, то по дві.

Ой, сестриченько-яличко,
ти не дряпай моє личко,
я суничок назбираю
жменьку мамі і собі!
Ліна Костенко
***
Липа, липа зацвіла!
Засурмила всім бджола.
Гей, злітайтеся, подруги,
У гайок на край села.

Там уже не видно віт,
А лише пахучий цвіт.
Наберем багато меду.
Вирушаймо ж у політ!

Бджоли з пасіки летять,
Липі крону золотять.
І здається, що у липи
Віти струнами бринять.
Тамара Коломієць
***
Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!
Скільки в тебе є скарбів:
В лісі – ягід та грибів;
У садках – смачна малина,
Аґрус, яблука, ожина.
Фрукти й зелень соковита –
Це смачні дарунки літа.
Ген тече срібляста річка...
Ой і тепла ж в ній водичка!
Можна влітку засмагати,
Можна плавати й пірнати.
Тетяна Корольова
***
Від спеки можна закипіти.
Я ж в холодочку не лежу.
Що брат не встигне доробити,
Те я йому допоможу.
Цвітуть довкола густо липи
І бджоли мед несуть в село...
Узимку чаю з цвітом випий –
Простуди – наче й не було!
Ігор Січовик
***
Літо, літо золоте
Випиває роси
Та з пшениченьки плете
Україні коси.
Виглядає з-поміж віт
Вишнями в садочку,
Одяга на цілий світ
Сонячну сорочку.
А. Загрудний

Немає коментарів:

Дописати коментар