середу, 7 квітня 2021 р.

«Здоров'я – це коли кожен день найкращий»⚕️


Щороку 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров'я. Цю дату було обрано, тому що саме 7 квітня 1948 року було створено Всесвітню організацію охорони здоров'я (ВООЗ). З моменту заснування ВООЗ і до сьогодні членами організації стали 194 держави світу.
 
Основна мета Всесвітнього дня здоров’я – привернути увагу кожної людини на планеті до проблем здоров'я й охорони здоров'я, з метою проведення спільних дій для захисту здоров'я і добробуту людей.
 
Суть кампанії Всесвітнього дня здоров’я 2021 – побудувати більш справедливий і здоровий світ.
 
У нашому світі панує нерівноправність. Пандемія COVID-19 яскраво продемонструвала те, що одні люди можуть жити здоровішим життям і мають кращий доступ до медичного обслуговування, ніж інші виключно через умови, в яких вони народилися, зростають, живуть, працюють і старіють.
 
В усьому світі деякі групи населення ледь зводять кінці з кінцями через дуже низький дохід, мають дуже погані умови проживання й освіти, значно менше можливостей працевлаштування, відчувають на собі суттєву гендерну нерівність, і мають поганий доступ (або і взагалі не мають жодного доступу) до безпечних умов проживання, чистої води й повітря, продовольчої безпеки та послуг у сфері охорони здоров’я. Усе це призводить до надмірних страждань, хвороб, яких можна було б уникнути, і передчасної смерті.
 
Це не просто несправедливо: цьому можна запобігти! Тому ВООЗ і ми разом з нею закликаємо усіх світових лідерів подбати про те, щоб кожен мешканець планети мав умови проживання та праці, сприятливі для хорошого здоров’я. Водночас ВООЗ звертається до лідерів із закликом відстежувати і контролювати нерівність у наданні послуг охорони здоров'я і подбати про те, щоб усі люди мали доступ до якісного медичного обслуговування тоді і там, де вони їм потрібні.
 
Від COVID-19 дуже сильно страждають країни в усьому світі, однак його вплив ще сильніший на тих територіях, які і раніше (ще до пандемії) вважалися зонами підвищеної небезпеки; які і раніше були більше за інші території незахищені від хвороб; де і раніше був поганий доступ до якісних послуг охорони здоров’я.
 
ВООЗ прагне подбати про те, щоб будь-хто будь-де міг скористатися своїм правом на хороше здоров’я. Щороку в День здоров’я проводяться інформаційно-просвітницькі заходи для того, щоб люди могли зрозуміти, яке величезне значення має здоров'я в їхньому житті. А організації охорони здоров'я обговорюють таке важливе питання як «Що їм потрібно зробити, щоб здоров'я людей в усьому світі стало кращим?».

Немає коментарів:

Дописати коментар