пʼятницю, 5 квітня 2024 р.

Спорт – можливе джерело самовдосконалення для кожної людини

6 квітня відзначається Міжнародний день спорту на благо миру та розвитку. Мета цього Дня – відзначити те, як спорт і фізична активність сприяють освіті, розвитку людини, здоровому способу життя та миру у світі.
 
Спорт це щось спільне для людей у всіх країнах світу, тож будь-які міжнародні спортивні змагання стають чудовим майданчиком для ініціатив і дій, спрямованих на сприяння встановленню миру. Наприклад, навіть під час Першої світової війни між ворогами було оголошено різдвяне перемир'я – британські та німецькі солдати грали у футбол на місці, яке до того дня було полем бою.
 
Україна щороку долучається до відзначення Дня спорту на благо миру та розвитку, адже ми всі добре усвідомлюємо, що спорт це унікальна універсальна сила, яка здатна об’єднувати людей, встановлювати між ними дружбу і сприяти миру та розвитку.
 
З нагоди цього свята до вашої уваги добірка цитат відомих людей про спорт.
 
«Я не влучив 9 000 разів за свою кар’єру. Я програв майже 300 ігор. 26 разів мені було довірено вирішальний кидок, і я не влучав. Я зазнавав поразок знову і знову. І саме тому я досяг успіху.»
Майкл Джордан
 
«Спорт – це найпрекрасніший і найважливіший спосіб зрозуміти життя.»
Пет Райлі
 
«Бог дав вам тіло, яке може витримати майже все! Ваше завдання – переконати в цьому свій розум!»
Вінс Ломбарді
 
«Успіх – не випадковість. Це важка робота, наполегливість, навчання, вивчення, жертвопринесення і передовсім, любов, до того, що ви робите чи вчитеся робити.»
Пеле
 
«Чемпіони продовжують грати доти, доки не отримають те, що потрібно.»
Біллі Джин Кінг
 
«Спорт –  це не просто гра, це спосіб життя, який вчить нас бути сильними, цілеспрямованими та витривалими.»
Роджер Федерер
 
«Спорт вчить вас характеру, він вчить грати за правилами, він вчить вас вигравати та програвати – він вчить вас життю»
Біллі Джин Кінг
 
«Не має значення, скільки разів ви впали. Значення має лише одне: скільки разів ви вирішили піднятися.»
Вінс Ломбарді
 
«Якщо мої голи та перемоги можуть допомогти світові пам'ятати про Чорнобиль і принести усмішку на обличчя людей, що досі страждають, тоді я присвячую всі свої успіхи їм.»
Андрій Шевченко
 
«Рятівною силою в нашому світі є спорт – над ним як і раніше майорить прапор оптимізму, тут дотримуються правил і поважають супротивника незалежно від того, на чиєму боці перемога.»
Джон Голсуорсі
 
«Спорт – це мікрокосм суспільства.»
Біллі Джин Кінг
 
«Талант перемагає в іграх, але командна робота й інтелект виграють чемпіонати.»
Майкл Джордан

Немає коментарів:

Дописати коментар