вівторок, 7 лютого 2023 р.

10 золотих правил в інтернеті

Кожного
року у другий вівторок лютого відзначається День безпечного Інтернету. Ця міжнародна подія була заснована 2004 року з метою поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій дітьми та молоддю.
 
З нагоди цієї календарної події до вашої уваги 10 простих, але важливих правил користування Інтернетом, спрямованих в першу чергу на дітей та підлітків. Обов’язково вивчіть разом зі своїми дітьми ці правила і контролюйте їхнє дотримання.
 
1. Без дозволу моїх батьків я нікому не надаватиму особисту інформацію, таку як моя адреса, номер телефону, робоча адреса/номер телефону моїх батьків.
 
2. Я одразу розкажу батькам, якщо зі мною трапиться щось таке, через що я почуватимуся некомфортно.
 
3. Я ніколи за жодних обставин не погоджуся зустрітися з людиною, з якою я «знайомлюся» в Інтернеті, попередньо не порадившись з батьками. Якщо мої батьки погодяться на зустріч, я переконаюся, що вона буде в громадському місці, і візьму з собою когось із батьків.
 
4. Перед тим, як публікувати свої власні фото чи фото інших людей в мережі, я пораджуся з батьками. Я ніколи не публікуватиму фото, які мої батьки вважають недоречними.
 
5. Я не відповідатиму на жодні повідомлення, які є неприємними для мене чи будь-яким чином змушують мене почуватися незручно. Це не моя провина, якщо я отримую таке повідомлення. Якщо я отримаю таке повідомлення, я одразу скажу батькам.
 
6. Я поговорю з батьками про те, щоб ми встановили правила виходу в Інтернет і користування мобільним телефоном. Ми визначимо час доби, коли я можу бути онлайн, тривалість мого перебування онлайн, а також те, які сайти/портали я можу відвідувати. Я не матиму доступу до інших зон і не порушуватиму ці правила без їхнього дозволу.
 
7. Я нікому, окрім батьків, не повідомлятиму свої паролі (навіть своїм найкращим друзям).
 
8. Я пораджуся з батьками, перш ніж завантажувати чи встановлювати будь-яке програмне забезпечення, чи перш ніж робити щось, що може завдати шкоди комп’ютеру чи мобільному пристрою, чи поставити під загрозу конфіденційність моєї родини.
 
9. Я буду хорошим онлайн-громадянином і не робитиму нічого, що може зашкодити іншим людям або суперечить закону.
 
10. Я допоможу своїм батькам зрозуміти, як розважатися й навчатися в Інтернеті, а також навчатиму їх чомусь новому стосовно Інтернету, комп’ютерів та інших технологій.

Немає коментарів:

Дописати коментар