пʼятницю, 16 серпня 2019 р.

Дивні запитання до бібліотекарів 😊


Яким було життя до того, як з’явився Google та розпочалася інформаційна ера? Молодому поколінню буде важко в це повірити, але одним із найкращих (а інколи єдиним) джерел інформації була найближча бібліотека. Бібліотекарі знали все (принаймні, так вважали деякі відвідувачі). Або вони хоча б знали, де шукати відповідь на будь-яке запитання. Цікаво, чи запитують люди у Google те, що питали у бібліотекарів?

Американський веб-сайт «A Time to Laugh» опублікував деякі смішні запитання, які насправді доводилося чути бібліотекарям. Цікаво? Давайте дивитися:

«Чи є у вас перелік усіх книг, написаних англійською мовою?»

«Мій друг каже, що середньостатистичний англомовний чоловік промовляє 7000 слів на день, а жінка – 20000 слів. Це правда?»

«У вас є книжки з фотокартками динозаврів?»

«У вас є книжки про людських істот?»

«Я намагаюся знайти дату встановлення авторського права на Біблію. Ви можете мені допомогти?»

«Який відсоток усіх ванн у світі припадає на США?»

«Ви можете сказати, чому так багато боїв під час Громадянської війни відбувалося на території Національного парку?»

«Чому на багатьох картинах XVIII ст. зображено білок, і як митцям вдавалося заманювати білок та змушувати їх позувати їм?»

«Мені потрібна фотокопія Свідоцтва про народження Авраама Лінкольна»

«Чи є у вас перелік усіх книжок, які я колись читав?»

А далі пропонуємо вашій увазі деякі дотепні відповіді бібліотекарів:

«Пробачте, але усі наші книжки про фокусника Гаррі Гудіні зникли»

«Вибачте, але «Я забув» не є поважною причиною того, що ви повертаєте книжку «Симптоми амнезії та ліки проти неї» із шестимісячним запізненням»

«Вибачте, пані, але дуже багато книжок починаються зі слів: «Одного разу». Ви б могли точніше сказати, що саме ви шукаєте?»

«Я бачу DVD-диски, аудіокнижки, зали для перемовин, комп’ютери з доступом до інтернету і буфет. А тепер скажіть мені, де в цій бібліотеці шукати книжки?!»

Як бачите, в житті бібліотекарів є місце для гумору. Чекаємо на вас із будь-якими запитаннями, навіть дуже дивними 😏

1 коментар: