середу, 19 травня 2021 р.

Хвилинка сучасної української поезії: «Спи. Я тебе стерегтиму» Катерина Бабкіна

Як добре ви знаєте сучасну українську поезію? Які поети вам подобаються? Наша країна дуже багата на талановитих людей, у тому числі літераторів. Нумо потроху знайомитися з ними ближче. У цьому дописі до вашої уваги «затишний» вірш від молодої української письменниці й поетеси Катерини Бабкіної «Спи. Я тебе стерегтиму».
 
Спи. Я тебе стерегтиму.
Спи. Я тебе стерегтиму.
Просто цієї ночі
щоб відпустити зиму
треба заснути конче.
 
Сни твої наче з вати –
теплі й м’які на дотик.
Щоби тебе впіймати,
треба забути хто ти.
 
Висить в вікна квадраті
жовтого сну окраєць.
Треба піти з кімнати,
щоби прийти у пам’ять.
 
Спи. Я ніде не йтиму.
Просто цієї ночі
треба прийняти зиму
всім, хто забути хоче.

Немає коментарів:

Дописати коментар