середа, 7 березня 2018 р.

Зі святом весни!




Хай перших квітів аромат,
Пянить і дихає весною,
Життя, немов квітучий сад
Повниться щастям і красою!


Жінка сьогодні – це мати, дружина, бабуся, яка водночас може обіймати будь-які посади, виконувати найскладнішу роботу, залишаючись при цьому чуйною, витонченою і чарівною. В українських жінок високий потенціал. Активна участь жінки у всіх сферах життєдіяльності суспільства є запорукою суспільного успіху великої родини.

Роль жінки в сім’ї важко переоцінити, а тому бібліотека спонукала наших користувачів задуматися, яку важливу роль відіграє жінка в стосунках сім’ї: батьки-діти.




















Фото з мамою завжди найкращі! Мамо, я люблю тебе!

Подарунок сина матері 

Найближча подружка – матуся



                               Вони ще діти, але майбутні матері



«Я не прочитана сторінка
Я ідеал усіх століть.
Я жінка, я висока жінка.
Ви це збагніть, ви це збагніть»
                                Степан Галябарда

Українська жінка – це жінка якою ми можемо пишатися перед цілим світом. Тож ми пропонуємо нашим користувачам ознайомитися з книжками про славетних жінок України «ЇЇ величність - жінка».






 Вітаємо всіх жінок зі святом!

Немає коментарів:

Дописати коментар